Min generella kritik av den "gamla rörelsen" står jag för. Men när jag ser samtida haverier utspela sig så inser jag också att det fanns något väldigt fundamentalt och enkelt som gått förlorat.
Den "gamla rörelsen" kanske kan lära oss vad…
Min generella kritik av den "gamla rörelsen" står jag för. Men när jag ser samtida haverier utspela sig så inser jag också att det fanns något väldigt fundamentalt och enkelt som gått förlorat.